Comfortzone

Lekker hè in die zone?

Vannacht kon ik de slaap niet vatten en werd het mij glashelder dat er bij mij ook zo af en toe nog blokkades zijn. Waarom plaats ik bepaalde berichten niet? Waarom maak ik over een specifiek onderwerp geen Facebook Live video? Wat weerhoudt mij soms? Ik heb echt mijn sporen al verdiend in het online ondernemerslandschap, maar…

Details

Mijn stappenteller vs jouw business 

8 augustus was ik jarig en heb ik 47 kaarsjes uit mogen blazen.Eén van de dingen die op mijn verlanglijstje stond, was een stappenteller. Zo’n horloge die registreert hoeveel stappen je dagelijks loopt. Wist je dat dagelijks 10.000 stappen lopen effectiever is dan 3x per week naar de sportschool? Enfin ik registreerde mijn stappen al…

Details

5 redenen waarom je een Facebook Pixel op je website moet hebben

Adverteren op Facebook wordt door heel veel ondernemers ingezet als een marketing instrument om hun doelgroep te benaderen. En logisch ook Facebook adverteren is de meest krachtige, geavanceerde en goedkopere tool om dit te bewerkstelligen. Vandaag de dag zie ik dat ondernemers de meest krachtige tool van Facebook: de Facebook Pixel nog steeds niet toepassen.…

Details

Facebook Shop (winkelwagen) aanmaken

Hoe maak je shop (winkelwagen) aan op Facebook?

Hoe maak je een shop (winkelwagen) aan op je Facebook Pagina? Wist je al dat je de mogelijkheid hebt om je producten en/of diensten te etaleren in je eigen shop binnen je Facebook Pagina? Facebook heeft de mogelijkheid om nu je product of dienst te integreren in een Facebook shop of Facebook winkelwagen op je Facebook Pagina.…

Details

optin pagina

Je hebt geen optinpagina meer nodig (en hier is waarom..)

Zojuist is er nieuw software gelanceerd die landingspagina’s voor wat betreft het genereren van e-mail adressen overbodig maakt.

Hoe werkt het?

1. Log in

2. Upload jouw (waardevolle!) digitale weggever (pdf, word document, powerpoint, excel)

4. Maak een ‘lock’ in jouw content. Jij bepaalt tot hoever jouw bezoeker jouw digitale weggever kan bekijken voordat er een pop-up verschijnt. De enige manier om jouw digitale weggever verder te bekijken is door middel van een actie. Zoals bijvoorbeeld het achterlaten van een naam en/of e-mail adres of registreren voor een webinar e.d.

De psychologie hierachter is het feit dat je nu EERST waardevolle informatie geeft alvorens jij aan je bezoeker vraagt om gegevens (naam en/of e-mail) achter te laten.  Daarnaast voorkom je, voor een groot gedeelte, het feit dat jouw e-mail abonnee nooit jouw digitale weggever opent of bekijkt. Nu ziet jouw bezoeker namelijk (een gedeelte van) de inhoud en weet hij/zij dat dit waardevolle informatie betreft. 

Details