Je doet veel moeite om website bezoekers te ontvangen op jouw website. Je steekt er veel tijd, geld en moeite in. Het verkoopmoment is kort in de vorm van tijd die men spendeert op jouw website. Als die bezoeker dan vertrekt doordat hij of zij bijvoorbeeld wilt nadenken over jouw aanbod, tijd te kort heeft of afleidingen had, dan is al jouw moeite voor niets geweest. De bezoeker zie je  niet meer terug…. Of wel?! 

Leer hoe jij jouw bezoekers achteraf kan benaderen en doormiddel van impulsen hier alsnog een klant van kan maken.

 

[youtube width=”765″ height=”520″]

This content is blocked. Accept cookies to view the content.

[/youtube]

 

Ben jij klaar om deze nieuwste techniek toe te passen voor jouw bedrijf?  Bekijk dan de Webinar: Remarketing Strategie Geheimen Onthuld. Hierin leer je exact hoe je Remarketing effectief kunt toepassen.

 

 

Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.